Tanden bleken

Wilt u ook een mooie witte glimglach?

Wij bieden al vele jaren veilige, uitgebreid geteste, bleekbehandelingen aan. De meest gebruikte is het thuisbleken met op maat gemaakte kunststof bitjes. U kunt het gedurende meestal een week, maximaal 2 uur per dag, eenvoudig zelf thuis doen. U krijgt op maat een persoonlijk bleekadvies aan de hand van uw eigen gebitssituatie.

Wij gebruiken de White Dental Beauty bleekgel van Novon, een toonaangevend merk op het gebied van tanden bleken. De resultaten zijn prachtig.

Tandverkleuring kan veroorzaakt worden door externe factoren zoals roken, koffie, thee en rode wijn, maar ook door interne oorzaken zoals ziekte of veelvuldig antibioticagebruik.

Afhankelijk van uw levensstijl en tandonderhoud vindt verkleuring plaats. U mag u deze veilige methode dan elke 2 á 3 jaar herhalen en u kunt uw eigen bleekbitjes hergebruiken. U hoeft enkel de gel opnieuw bij ons te bestellen en op te halen.

Voor meer informatie en actuele prijzen kunt u terecht bij onze tandartsen in Venlo of Blerick.

Na de behandeling

Wij raden u aan om bij voorkeur 24 uur na de behandeling geen voedsel/dranken te nuttigen met kleurstoffen en niet te roken. Dit heeft een negatief effect of het behaalde eindresultaat.

Omdat de behandeling niet schadelijk is voor het gebit, mag deze herhaald worden. Afhankelijk van het leefpatroon en onderhoud van de tanden, adviseren wij de behandeling na 2-3 jaar te herhalen en zo zeker te zijn van een frisse stralende lach.

Wij maken gebruik van White van Novon, marktleider op het gebied van het bleken van tanden. Kom voor meer informatie langs bij onze tandartsen in Venlo of Blerick.